通常買股票都係一買就跌, 嚇餐飽先至升.
好耐未試過買完就升, 再加注再升.....2328(April 2入),
2823 Call (April 3, 上午入, 下午追加).
多謝Joman!
使用道具 舉報
原帖由 Freeman07A 於 2008-4-3 16:49 發表 通常買股票都係一買就跌, 嚇餐飽先至升. 好耐未試過買完就升, 再加注再升.....2328(March 2入), 2823 Call (March 3, 上午入, 下午追加). 多謝Joman!
原帖由 denvertsang07B 於 2008-4-3 16:54 發表 c-ching, 是否 2/4 & 3/4 啊
原帖由 wthwong 於 2008-4-3 17:38 發表 Me too ar ! 今朝入左隻 4403 ... 一買又升 ... 開心到哩 .... 多謝師傅 !!!
原帖由 Freeman07A 於 2008-4-3 16:49 發表 通常買股票都係一買就跌, 嚇餐飽先至升. 好耐未試過買完就升, 再加注再升.....2328(April 2入), 2823 Call (April 3, 上午入, 下午追加). 多謝Joman!
大師兄, 我的 貼士準之餘, 你的功夫到家! 一入即升
一買又升. 你的功力再增一級 !
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
百萬獲利案例 股票 投資課程 3維追蹤
GMT+8, 2026-6-15 06:43
Powered by Discuz! X3.2
© 2001-2013 Comsenz Inc.