|
我是J 班的同學記得我來這裡上課時.....本來是有位朋友叫我倍佢讀....最後都只是我讀(因為佢叫我報....所以我都很爽快地交了學費....都沒有太大考慮...朋輩壓力ma)....(注意之前是100%完全吾憧股票....) 由於當時很淡....所以都冇點做功課..... 搬屋仲吾見左d notes.....想温都沒有得温......之前 報9/5電腦course 又要上班....因為很忙很累....(ps很多借口....) 而家以經full 倉暫未有更換馬對像.....就算有貨相買都吾得 我記得t班的bigfish師兄之前買隻300升左....因為我本來都想買....哈哈
估吾到bigfish師兄用" skill "用得咁靈活....連師兄都讚佢很靈活....
真係覺得bigfish師兄都好感性.... 我是14000點後才開始....認真回來這裡温書做功課 (真係好late) 希望自己再努力些.....吧.....自覺常常用 "skill" 不夠靈活.....很"生硬" 不夠很多後來的師兄強.....c-fu 仲要好似老豆咁嚾我們做功課.....
在些多謝謝在這裡無私幫助我們的義工師兄及多謝c-fu 的教導
(希望將來有機會可幫助未來3b家庭的師弟回饋大家)
當時真的沒有後悔無考慮就報course....現在回身起來覺得好好彩 |